Inte bra

Hmm... När vi kom hem från Örebro så blev inte dagen speciellt bra.
Jag va förbannad på allt och lite till, ingenting funkade bra för mig, ingenting ville gå som jag vill och jag va hungrig.. Allt på samma gång, så vem tror ni det gick ut på? ;B Jo patrik! :) haha.. Stackarn ;b Men det löste sig (: Jag drog ut en sväng, åkte och tränade också. Trodde min arga dag skulle gå över då, men det gjorde den nästan. Nu har jag fan ont i huvet, och är fortfarande hungrig.. Hungrig, irriterad, arg, trött .. Ja allt!

Nej, nu måste jag kolla vad som finns att äta! TJO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0