Onsdag

Nej men Tja vadfan!
Sitter nu här hemma och försöker ta det lugnt, men jag vet inte riktigt hur länge det håller. Alltså, hur länge jag kan ta det lugnt utan att tänka på tider.

Men jag har varit lite överallt idag känns det som (: Jag har varit på Björnvägen och hälsat på, sedan åkte jag och Patrik till bowlinghallen för att vi skulle bowla. Och faktist så gick det kanonbra idag, blev lite förvånad. Men det kanske va för att jag va småarg? ;b Funkar nog bättre då! Hahahaha (: Sen efter det så blev det hem till mor och far igen för att ta en promenad med hundarna, mycket trevligt faktist. Och sen åkte jag på träning.. Hårt pass, men mycket roligt! (: Sen tog jag och Amanda en sväng med bilen... Wihuuuuuu ;b

Nu är jag här hemma och har duschat, fönat&plattat håret (annars står det åt alla håll och kanter imorrn bitti!) och hunnit med att laga iordning lite käk åt min älskade sambo. Nu har han dragit iväg till jobbet... Usch, sova ensam är bra träligt.. Men sånt är livet. Allt är inte roligt, och allt är inte perfekt heller!
   Resterande av kvällen blir lugn. Och morgondagen ser jag inte riktigt fram emot.. Fiket öppnade INTE imorgon (som någon hade sagt till mig), och sen kommer min älskling åka iväg några dagar. Kommer inte hem förens på söndag. Hmm, men jag klarar mig (: Ska bli skönt med lite "semester" ifrån karln! Haha, nejdå.. Så elak kan jag inte vara mot min älskade! =) Men en sak som är bra om morgondagen är att - imorgon kommer mina nya sommardäck! Så det blir byta till dom! Mycket bra. Lite tråkigt att åka runt med vinterdäcken, och nu i mitten på april så måste man ha bytt till sommardäck. Annars får man inte köra! Men nej, nu ska jag faktist avsluta detta inlägg. Börjar bli slut med text (kanske är trött!?), och jag tror att jag har fått med mig det mesta i detta inlägg. Är det något ni undrar över, så hör av er.

Nu ska jag iallafall titta om det är något bra på tvn. Annars kommer jag tillbaka, om jag inte har hittat på någonting helt annat. Ha en bra kväll, puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0