Perfekt Evening

Nytränad och känner mig som en ny människa. Det är hur skönt som helst att träna av sig lite (: Några gram hit och dit försvinner, snart kommer de andra extra kilona rasa.. Perfa!

Men det blev inge fika med E idag, hon fick dra iväg på uppdrag med sin sjuklige hund istället. Då tog jag med mig Tolan & Jocke.. Och fick ur dom lite småsaker. Sen tog jag och vic en crusing en stund, och efter det drog vi till min mor och far spelade lite kort och fikade.


Tolan njuter iallafall, mår gött där med varmt vanilj-te och nybakta bullar.


Efter fixat så drog vi och hälsade på N en stund, sen så skulle jag på träning. Nu är jag här hemma, och ska faktist gotta mig lite med godsaker. Nej, inte godis denna gång och inte chips heller för den delen. Utan det är.. *trumvirvel*..




Jordgubbar m. grädde & socker.
Samt Ramlösa med smak av jordgubb&lime.

Såg så himla gott ut i affären, så jag va bara tvungen! Och på tvn så äre Desperate housewifes och Cougar Town, en helt perfekt tvkväll. Ett plus i kanten är ju att min goding kommer hem om en stund också, love love love.
Men nu ska jag duscha, och sedan börja gotta i mig gubbisarna innan karln kommer hem. Annars får jag ingenting kvar.. Sen blir det sova tidigt, imorgon ringer de och talar om hur det ska gå med jobbet! Lite nervös är jag faktist.. Ha en bra kväll. Puss & Kram.


Kommentarer
Postat av: viiic

hihih va mysochbus:D<3

2010-04-20 @ 20:59:43
URL: http://vicrunqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0