Slutet på denna Söndag

Godkväll.
Jag har mest varit hos Jocke hela dagen och eftermiddagen, men jag har också klämt in att träffa mina föräldrar som kom hem idag från Eskilstuna. Men blev ju bara ett tag, men bättre det än inget (: Ska ju umgås mer med dom imorgon eftersom jag ska till farmor och farfar och äta vid 13.00 snåret.
 Men just nu så sitter jag här en liten stund, ska alldeles strax sätta mig i soffan för att se på tvn och umgås lite med min karl. Om han inte nu ska sätta sig här och dryga -_- Men vi får väl se, får väl hota att säga att han inte får sin dagliga kli på ryggen? (A) Det määääärks.. :)

Nu börjar mitt program igen (va ju reklam!), ha en bra kväll. Kram Kram (: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0