Smörgåstårta

Jag va ju på kalas idag, och åt smörgås tårta. Gud,  när jag stoppade in bit efter bit med smörgåstårta så fick jag ångest eftersom jag inte skulle på träningen ikväll.. Skulle och skulle - För det första så va jag på kalas, och för det andra så är jag småförkyld än. Inte bra att träna då.. Men jag får ta mig ett extra pass imorgon, eller jag har iallafall tänkt det. En inlines-tur och sedan träning med F&S på kvällen. Men vad det blir av med det vet jag inte, brukar alltid bli annat. Men F&S är ett måste, så äre bara! Det är ett roligt pass imorgon, med Tobias.

Men nu är det nog om det.. Ska ta mig i akt och försöka lägga in lite "ny" musik i iPoden och sedan bege mig i sängen för att läsa lite vetenskap och bygga på några extra hjärnceller. Kan behövas ibland.. Godkväll (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0