Tisdag

Ojojoj, fick "prov" jobba idag och det gick kalasbra. Fick ett nytt pass på Fredag redan! Yeah.. Sara hon kan!

Men idag så har Jessie varit här och hjälpt mig lite, så jag fattar vad man skulle göra på jobbet. Blev en kaffe under tiden, fast hon störde mig tit som tätt. HAHA.. Om en stund så blire kalas hos kusinen (: Mycket roligt, eller rättare sagt.. Gott med smörgåstårta ;) Kalas är alltid gott, för det finns jämt nå gott att äta. Men nu ska jag va social med Jessica en stund innan hon drar... Peace Out!



Kommentarer
Postat av: evelina

jadu säg de. de undrar jag också. kanske kan ta de nån gång när vi ses :) <3

2010-04-28 @ 16:50:22
URL: http://evelinahillbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0