Tråkigt man kan ha! 99 saker

99 saker om mig själv

1. Fullständigt namn? Sara Terese Leppänen
2. Exakt ålder? 901007, så 19 år just nu och 20 år om 6 månader(?).
3. Vart bor du? Hällefors
4. Bor tillsammans med? Patrik! (:
5. Husdjur? Hund hos mor och far.
6. Färg på ditt hus? Inge hus, lägenhet.. Gult? 
7. När är du född? 7 oktober 1990
8. Klass? Tog studenten 09. Så arbetssökande just nu
9. Vilket år tog du studenten? 2009
10. Något jobb? Jobbat i en verkstad i 7 månader 
11. När ska du sova ikväll? 23.00 kanske(?)
13. Duschat idag? Nej, ska göra det senare =)
14. Kramat någon idag? Nee (:
15. Pussat någon idag? Japp!
16. Vad har du ätit? Potatis, löksås m lök (såklart) och stekt fläsk! 
17. Dagens klädsel? Mjukis o mjukis ;p
19. Dagens sötnos? Min älskling Patrik :)
20. Dagens roligaste? Ingen hittils på denna dag =)
21. Har du många vänner? Yeas.. (:
22. Hur många har du kysst? Hmm.......
23. Vem kramade du senast? Min Patrik :)
24. Hur många vill du ha sex med? vill ha? Ehm, patrik? :D
25. Hur många har varit otrogna med dig? Ingen!
27. Har du pojk-/flickvän? Jaaa, min Patrik! (: 
28. Vem pratade du med i telefon senast? Evelina :)
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? ”gör du?” från? Emilia (:

FAVORIT:
32. Låt? The Baseballs - Umbrella
33. Mat? Grillat... Alltså det mesta
34. Dryck? Coca-cola
37. Stad? Ehm, karlstad är ett fint place.
38. Land? Thailand.. Ser fint ut, har aldrig varit där! Men de kommer
39. Ämne i skolan? Det va faktist idrott.
40. År? 2010 ska bli mitt år. 

SENASTE:
42. Personen du kysste? Patrik ;p
43. Gången du spydde? Ehm, nån herrgårdsfest =)
44. Gången du grät? Jaktveckan i oktober 
45. Pizzan du åt? Vesuvio med kebbabsås(?)
46. Gången du var i Göteborg? Vintras.. Kollade på utematchen mellan FBK och FRÖ!
47. Gången du var i Stockholm? Don't remeber.
48. Gången du var full? Studenten! FYFAN! 
49. Gången du var hög? Aldrig varit :)
50. Personen som såg dig gråta? Patrik...(?)

ANTINGEN ELLER:
52. Hund eller katt? Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Hemmaaa (: Vara ute nykter är okej ;p
54. Tv-spel eller datorspel? Dataspel
55. Singel eller upptagen? Upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? Helgon is the shit!
58. Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad :D
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Paradise Hotel, hata BB!
60. Svart hår eller blont? Svart
61. Blåa ögon eller bruna? Blåa
62. Choklad eller lakrits? Choklad
63. Göteborg eller Stockholm? Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
65. Coca-Cola eller Fanta? Coca-cola
66. Pizza eller kebab? Pizza
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Älskas
69. Leva eller dö? Beror på situationen ;p

ANTAL:
71. Personer du hatar? Hata är ett stort ord!
72. Personer som sagt jag älskar dig? Några st.. (: 
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Zeeeero!
74. Glassar du ätit på en dag? 5-6 st ;/
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingaaaa vad jag vet nu (:
76. Gånger du haft minnesluckor? Det minns jag inte =D
77. Piercingar har du? 3
78. Personer du saknar just nu? Putte och Rambo...
79. Gånger ditt hjärta brustit? Twice.

VEM:
80. Vill du kyssa nu? Patrik!
81. Ska du träffa imorgon? Ingen planerad just nu iallafall! 
82. Sjöng du senast för? Sjunger aldrig (:
83. Hade du senast en msnkonversation med? Fredrik.
84. Spelade du tv-spel med senast? ?
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Svårt svar :) 
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Sanna.. Alltid velat (A) 
87. Förtjänar att dö? Inga namn nämnda. 
89. Vill du sova brevid inatt? Vill och vill, Patrik är typ den enda jag sover med eftersom vi bor tsm :) 

VAD:
90. Gör dig glad? Fina komplimanger, eller fina sms :$ *SKICKA*!
91. Gör dig ledsen? Tiden går för fort ibland, man hinner inte med allt man vill göra i sitt liv.
92. Vad vill du helst göra nu? Åka iväg och träna! (:
93. Önskar du att du slapp? Vara arbetslös just nu.. 
94. Vill du ha nu? Massor med miljoner på kontot! 
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Stor party och cash! (:
96. Längtar du till? Just nu, vet jag inte (:
97. Tycker du om dina betyg? Njae, de va väl sådär när jag gick ur skolan :p 
98. Ångrar du i ditt liv? Finns småksaker som jag ångrar..
99. Är det bästa som har hänt dig? 18 september 2007 blev jag och Patrik tillsammans! <3


Sådär ja... Hoppas ni hittade något intressant bland dom dära 99 sakerna ;) Nu ska jag iallafall försöka pyssla med något annat en stund.. BBL, i hope.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0