Valborg

Nej men tja, jag gick upp i tid imorse för att jag hade lite saker att göra. Jag jobbade i en timme igen, mellan 10-11. Och det gick bra, fan säger jag bara. Det finns folk till allt, och gud vad folk har fantasier säger jag.
 Idag är det faktist Valborg, och vad händer på en Valborg då? Jo.. Jag och mina tjejer ska faktist grilla och dricka och ha det mysigt at schusters place. Vi ska grilla och prata massa gojja! Sen får vi väl se vart det bär av, ingen som riktigt vet. Det är ju dött här i byn.. Sket-håla säger jag. Men kvällen blir vad man gör den till, inte sant? (:


Men nu ska jag åka och handla lite godsaker till ikväll.. Jag och Amanda ska göra en liten surprise till våra tjejer! Vad händer för er annars ikväll då? (: Puss&Kram!


nollsjusexniotvååttasex.... Ja, ni vet nog redan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0