En annan sketen Måndag

Seriöst, det suger att inte jobba.. Har ingenting att göra om dagarna, så dagarna blir så himla långa. Ingen som vill ha en barnvakt, hundvakt eller något sådant?!  Hör av er!

Idag så ska jag ringa till Arbetsförmedlingen och säga att jag har "semester på obestämd tid". Sen ska jag väl fortsätta leta jobb runt runt här i lilla byn. Kanske finns i Grythyttan också? Ja, vi får väl se. Får ta tag i det! Fast innan allting så ska jag bege mig mot mat-affären och handla lite så jag kan laga mat. Är sugen på fisk, så något med fisk blir det... Och vad Patrik säger om det, skiter jag i. Jag lagar, då är det bara å ät!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0