Fredag

Hejhejhejhej.
Måste börja med att säga att jag är nöjd med min nya leksak! ;) Liten, enkel och bra! Min reserv är utlånad ju. Men min andra ligger på blocket, så köp den förfan! ;)

Men idag så har dagen börjat bra. Vaknade, väckte älskling och sa att vi måste upp nu. Vi kan ju inte sova hela dagen, hallå!? Gick upp, åt frukost. Frukost är ju svingött när man är hungrig. Sen drog jag ner till Ovako och skulle tala med en herre, men herren satt i möte och ag ska ringa nu efter lunch. Ska se till att jag får jobb/praktik! Vadfan, sitter ju hemma och rullar tummar redan...  Så, håll alla tummar och tår. I eftermiddag ska det ringas och krånglas! :)
Ikväll så vet jag inte riktigt vad som händer, ska kanske grilla. Sen annars blir det en Nora trip ikväll. Det är ju marknad..  Usch, snart kommer den till Hällefors. Längtar inte!!! Fast kanske lite ändå. Har mina aningar om vad som ska göras, och vad som kommer hända. Och det vill jag inte! Jag ska ju ta hand om min fulla älsklingdig! :) Men jaja, det är en stund kvar. Det hinner dyka upp något annat! ;)
Och en annan sak, det är 41 dagar kvar till jag fyller år, jiiiihhaaa!!! :)


Nej, nu orkar jag inte skriva mer för tillfället. Auf Widersehen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för rolig leksak då? :)

2010-08-27 @ 13:06:04
Postat av: Cassiih

Klaga inte på Hällefors marknaden. Jag önskar att jag kunde gå på den :/ Men nej, jag jobbar i år med!! (gjorde det förra året också).. Så jävla elakt:/

2010-08-27 @ 14:42:57
URL: http://cassiihtiurinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0