Fredag den 13e

Hur ska dagen slutat?
Det har gått bra såhär långt iallafall, tur är väl det. Vadfan, Fredag den 13e är inte att leka med.. :/ Men det enda som har gått snett va när jag skulle gå ut på altan i knuthöjden. Trampade lite snett, med en tallrik mat i handen. Men maten klarade sig! Hade tuuuuuur där ju! Men är iallafall mätt och belåten, och det tackar vi Trisans föräldrar för ;p Tacomys hade vi <3 Tihihi
Men ikväll så blir det lugn, ska ju bli med till Karlskoga imorgon och se när hon höpper på hästa. Lånehästa. Sen blir det nog lite alkohol på kvällen. Vart är festen imorgon? :) Let us know!

Nej, nu ska jag och Trisan åka ifrån skogen till våran civilisation.
Tjollahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0