Gone!

3 liter vin, 3 öl och 2 cider är slut. Och det tog slut ikväll, men jag tog inte allt själv. Fick hjälp av 2 till.. Konstigt nog! :o Eller 2 till, va nog fler i småmängder. Aldrig mer ska jag låta saker stå framme sådär! Men tiden flög iväg, och vi hade askul. Tills vi fick börja gå hem...... Jiiiihuuu! Tur så va det inte så långt ifrån skoga! Så vi 3 brudar (Fredrika) gick och höll handen i mörkret ända tills vi kom till OKQ8 då jocke kom och hämtade oss. Tack för ikväll brudar, och pojkar! Bilder kommer upp så småningom!! :) Kameran gick hela tiden, och jag har säkert omkring 70 bilder (tror inte 70 räcker) men ändå ;p Sov gott, för nu har John B kommit till mig iallafall! GODNATT!


Kommentarer
Postat av: ica

Tack för kvällen, den var kanon!:)

2010-08-15 @ 17:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0