Hej, otursdagen!

Va ju i Örebro idag! Blev shopping på IKEA för ca 500 kronor. Småsaker hittar man ju alltid, haha! Men en annan sak som inte va så himla kul. Fick inbrott i pappa bil.. Pappas nya GPS, min extratelefon (som jag har ifall min dör, batteriet är dåligt) och antagligen min kamera. Jag hittar den inte iallafall! Får leta mer imorgon! Vi har misstänkta, fyfan. Dagen har inte varit bra alls..
*Inatt hade jag glömt rutan nere på bilen, hade regnat in.
*Inbrottet, eller stölderna ifrån bilen.
*En brutal jävla bilkö i drygt en halvtimme
.
En bra dag? NEJ!!!!!!!! Fan, ilskan kokar mer och mer och mer och mer och mer.

Ska nog dricka upp min cola och sen lägga mig och hoppas på en bättre dag imorgon och resterande av alla dagar. Gud så sur jag är, fanfanfanfanfanfan. Godkväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0