Monday Morning (?)

Ja, det är ju morgon för en del..

Jag har hunnit med att jobba, skickat mitt lönekort till "chefen", fyllt i mitt stämpelkort och fört över pengar till Patrik. Jag ska väl laga lite mat strax till mig själv (P hade egen mat med sig till jobbet). Sen ska jag till Björnvägen och hälsa på lite, eller träffa Rambo iallafall ;p Sen vid 16 blir det lite mer mat, för då slutar älskling. Men efter då någongång så ska det bli en promenad, och det ska bli bra gött. Måste börja komma igång igen, det är ju bra gött att promenera bara man kommer igång. Så jag ska nog ta med mig R och B om de är hemma, annars får vi väl gå utan hund/ar. Vi får väl se! Det är ju ett tag dit, så hinner ;p
Nej, nu kurrar det i magen på mig. Dags att laga lite mat... Pussssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0