Onsdag

Gud vad skönt, jag är ledig idag. Helvete vad gött det va att få sova.. Och igår mådde jag inte speciellt bra heller, undra vad det va som spökade då tro? Men idag så känner jag mig inte dålig alls..
Idag så blir det chill, ska kanske rida idag. Och då ska Jessica raring få följa med och vi ska till knuthöjda och rida. Ska bli spännande och se henne på en riktig häst. Och sen efter det, så ska jag förhoppningsvis träffa raringen Emilia, va ju ett tag sen.

Men nu ska jag ringa och väcka Jessie och säga att det är dags för morgon-promenaden.
BBL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0