Onsdag

Känner inte för ett skriva så långt inlägg idag... Ska försöka skriva kortfattat!

Men idag så har jag jobbat, sen drog jag till mor och far. Tog mig en hyfsad lång promenad med Rambo, efter det blev det mat. Och efter maten så chilla jag en sväng, vilade middag med andra ord! ;b Sen vid 16 tiden så blev det gå runt femman med E. Vi bara pratade, pratade, pratade och pratade. Det blev ju jobbigt att gå till slut. All luft gick ju åt till allt prat! =p Sen så följde jag med mamma på fotboll, men det börja spöregna, så vi åkte hem! Home sweet home!
 Och nu så är jag hemma i lägenheten, ska strax ta mig en dusch. Sedan göra iordning goda mackor och sedan chilla framför tvn. Älskling kommer väl hem  närsomhelst, så bäst att ta tvn först! :p Tihihi.. Nej duschen nu vadfan. Doften är inte så god... Blöta kläder blandat med gammalt svett! Mummaaaaaa (Y)

Godkväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0