Söndag

Ja, gårdagen blev faktist helt okej fast det spårade ur.
Men det löste sig, och kom hem ganska sent som vanligt. *suck!*
Men bilder och filmer från gårdagen kommer läggas ut på fb och bdb inom kort, håll utkik!

Men idag har jag tagit det lugnt faktist. Har varit med och ätit pizza med Emilia, Patric, Erik, Jonte, Victor & Patricia. Det blev frukosten! Sen så åkte jag och Patricia och handlade lite småsaker, för vi va sugna på kladdkaka. Men innan vi bakade så red hon och jag en sväng med hästarna, och själva också. Hennes mamma va inte med denna gång, det va lite läskigt med det gick bra. Man blir faktist tuffare och tuffare! Snart så är jag med och tävlar bland proffsen... NOT! Men efter vi hade ridit så bakade vi kladdkaka, och fikade. Va mysigt! Sen drog jag mig hemmåt.. Och nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar och på att min karl ska komma hem en sväng innan han börjar jobba... Eller jag hoppas att han gör det iallafall, men sådan tur har jag väl inte.. Ajja, inta soffläge nu. BBL(?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0