Söndag

Ujujujujuj. Gårdagen, finns verkligen inga ord om hur kul vi hade! Det tackar vi Patricia, Ica, Erik, Jonte och Stoffe för. Det va suuuuuperduper skoj verkligen! Det blev 152 bilder och filmer tillsammans igår. Och en del ligger på Facebook! Bara att se efter! :D Och vi hade skoj, som ni får se på bilderna när vi väl kollar!! :) 

Men idag så har jag absolut inte gjort mycket. Har varit seg, och trött. Vart hos mor och far och ätit, och självklart så somnade jag. Sen blev det filmmys med Patricia, och sen kollade vi genom alla bilder+filmer. Såg en svensk film den va sådär bra. Och nu har pärlan åkt till sin karl och kommer nog få sig något där. Och själv sitter jag och inväntar  på att min karl ska komma hem. Han är så seg! Så jag ska slänga mig i soffa som jag har gjort hela dagen. Imorgon blir det jobb, tidigt också! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: patricia din prinsessa :))))

hahah vadå få något där, jag fick ju något stort hos dig! ;) <3

2010-08-16 @ 15:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0