Tisdag

Och jag har jobbat lite extra idag... Extra pengar juuuuu! :) Men det va inga problem, det flöt på som planerat.. Men idag har jag inte gjort så speciellt mycket (: Jag har varit på fiket med hjärtat imorse för att få i oss lite frulle. Sen åkte jag till Björnvägen en sväng.. Fick med mig Rambo hem, och han hjälpte mig att städa lite. Men det blev inge bra, han bara gnällde :/ Sen kom mamma och hämtade han, och nu har jag bara moppningen kvar. Måste ju vara fräscht. Det både ser och luktar bra tills älskling kommer hem! :) <3 Men jag håller samtidigt på att skriva om mitt CV, för jobb ska jag ha. Så jag ska vara effektiv med jobbsökandet! Tror jag har en fot inne på ett ställe redan.. Men bättre att söka, så man vet att man har (om man har tur dådå!).
 Men ikväll så ska vi se på film, inte jag och hjärtat.. Utan jag, Patricia och en till! Bäst att inte nämna nå namn, för då kan det bli ett jävla helvete istället. Så, bäst att vara tyst om det. Det är väl ingen hemlighet direkt, men vadfan. Orka med drama, har blivit av med enhel del drama nu senaste tiden. Och det är så himla skönt kan jag lova! Saknar inget i stort sett! :) Men ja, filmkväll ikväll då =) Och myskväll kommer det bli när hjärtat kommer hem ifrån "grannbyn"! :) Tihihihihi.. Sen sova, arbete som väntar imöra igen! :)

Nej, nu ska jag se till att få klart det sista innan det är filmdags.
Och så blir det en sväng till hästarna! :)
Ha en bra eftermiddag/kväll. Kraaaaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0