Tisdag

Ja, 2 dagars extra arbete hittils. Får se hur mycket mer det blir.. Kanske ingenting alls?
Men idag så ska jag fanimej fixa mitt CV, har inte gjort det än fast jag ska göra det. Så får jag skriva ut det och sedan gå runt på lite ställen. Jobb behöver jag, pengar är viktigt, jobb vill jag ha. Jag vill inte gå runt hemma och rulla tummar. Men jag får försöka gå runt på massor med ställen, idag redan kanske? Imorgon, och så mycket som jag kan helt enkelt. Nu jävlar vill jag ha ett riktigt jobb!!
Men för övrigt idag så är det inget planerat så, tar kvällen som den kommer. Målet på dagen är att skriva om/förnya CV (som sagt). Sen får vi se.... Men till att börja med nu på morgonkvisten så ska jag hoppa på älskling så han vaknar, för det är faktist dags för frukost! Och det är inte vilken frukost som helst, utan det är god frukost från fiket! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0