Tisdag

Hejhejhej.
Ska snart bege mig till jobbet för att göra klart det sista på fyrklövern. Är verkligen inte så mycket att göra idag, eftersom den andra tjejen har gjort en del redan. Hon är där tidigt på morgonen hon. Sen i eftermiddag så blir det fika med Robin tror jag, och Trisan. Blir nog kalasbra det!! :)
Men vadfan, jag har lite ångest. Imorgon ska jag klippa mig och färga håret. Men vet inte hur ritkigt. Har lite förslag på hur man skulle kunna göra det..


Frisyr från Frilla.se
Såhär...


Frisyr från Frilla.se
..eller såhär?

Eller om någon har ett annat förslag, så säg till. Tänkte skriva ut bilden/erna ikväll eftersom jag ska dit efter jobbet imorgon. Så de vet hur de ska klippa och färga liksom ;p

Nej, jobbet kallar en sväng. BBL.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Första bilden

2010-08-03 @ 15:43:59
URL: http://anfos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0