Tonight

Men ikväll så ska det faktist kalasas har jag bestämt. Har 3 liter vin, några öl och några cider. Det borde väl räcka för en kväll? Eller vad tror ni?  
 Men just nu inväntar jag på att jag ska ta mig ork till att börja leta fram lite kläder som jag ska ha på mig. Borde finnas nått i den lilla garderoben som jag har här..
Men oj! Nu säger Patricia att hon kommer snart, nu börjar jag få bråttom. Måste leta kläder ju, kan inte gå naken!!! Och jag ska gå ner till bilen snabbt, föna håret, platta håret, sminka mig, fixa håret.. Gud, så mycket jag har att göra. Vi hörs senare, om ni har tur. Nu ska iallafall jag korka upp, tror jag! Peace.


Jag saknar min pluuuutt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0