Torsdag

Vadfan, torsdag redan? Dagarna går ju bara fortare och fortare...
Måste börja med att säga att vi red ju igår... Jag, Jessie och Patricia hade varsin häst. och vi red lite längre än vad vi brukar. Och idag känns det i mage och ben, träningsvärk som fan. Men skönt är det på ett sätt (att ha träningsvärk alltså)! :b Och det är ju så kul att rida!!! :)
Och nu är jag ganska nyvaken, men ändå inte. Har hunnit med frukost, diska och gjort mig iordning. Till och med plattat håret, och det stod åt alla håll och kanter. Och det stod verkligen åt alla håll och kanter ska ni ha klart för er. Fan, såg ut som om jag hade sett ett spöke. Just ja, Patrik va ju hemma. Inte så konstigt!! Haha, jag bara skoja! :) Min plutt är så sööt så!!! :)
Men för övrigt idag så är det inget bestämt, vi får se vad som blir liksom. Eftersom det inte är så vackert väder så är jag sugen på en lugn tvkväll. Någon som är på? :) Tihihi.. Nej nu ska jag åka till B-vägen en sväng innan det är dags att laga lite käk.

På återseénde
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0