Tossssssssssdag!

Ja, och imorgon är det redan Fredag. Men jag har typ Fredag hela veckan så mig kvittar det. Men imorgon så ska jag ta mig ner till ovako och kolla runt lite. Förhoppningsvis fixa in mig på kurser för truck-kort. Fint det!
Och idag så tog jag med mig Ica till Örebro för att shoppa lite, så jag handla lite saker. En sak till älskling handlade jag!! :) En AC/DC skiva, fast det får ni inte avslöja ;) Han får se den sen när han slutar. <3 Men nu ska jag ta mig lite läsk och lite chibba, och leka med min nya leksak. Och sen ta kvällen, hårt att gå upp tidigt när man inte är van.. Men det får bli ändring på inom kort hoppas jag. Ha en bra kväll, pussssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0