Blir så glad! :)

Det är otroligt att folk tar åt sig, det måste visa sig vara sant eftersom en del tar åt sig.. Eller?!?!?! Sen vågar man inte skriva ut sitt namn.. Men ur så kan man se att IP-nummren stämmer, så ni har ju skrivit från samma dator. Smart, och det IP-nummret har jag haft innan med.. Varför tar du alltid åt dig? :p Allt kretsar inte kring dig?

Varför tarn man åt sig annars liksom? Klämde skon eller? ;) Sen att ni nämner Patriks namn, det har ni ju inget med att göra. Varför lägger ni in han för? Tror ni jag bryr mig längre eller? :P Åh vänta, försökte du knäcka mig? :p Synd, du lyckades inte! (: Och varför ska ni ens ta åt er? Ni vet ju förfan inte ens vilka/vem jag menar med allt detta. Finns fler på jorden än dig!! Du äger inte allt och alla som du tydligen förmodar :p Allt kretser inte kring dig, synd va? ;)

DU kan ta reda på fakta innan du öppnar munnen nästa gång?! :)
Det går att fråga först.. Nejdå, undra vem som tror saker egentligen? ;p


Kommentarer
Postat av: ^^

Hahah så jävla bra skrivet! Fortsätt så, hon är redan knäckt som fan. Bra jobbat ;)

2010-12-20 @ 18:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0