Fredag

Som sagt, det är Fredag idag! Va hemma från praktiken för att jag vaknade med tät näsa och huvudvärk. Fan, jag måste kolla upp det snart. Har ofta huvudvärk. Kanske måste skaffa glasögon på heltid?
Men jag ska väl försöka få bort denna huvudvärk och snuva, sen duscha och göra mig iordning för ikväll. Jag är ju bortbjuden på mat ikväll på mitt favoritställe för er som inte visste det. Strömsdal! :) Sen får vi väl se vad som händer, blev bjuden på kalas i ghn ikväll. Så vi får se hur kvällen slutar, ingen som vet (: Men ha en bra dag, så återkommer jag. Pusssss!


Sen så har vi ju ett födelsedagsbarn idag också! :) Linda, grattis på 20årsdagen! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0