Fredag - NYÅR

Hej!
Om ett x antal timmar så är år 2010 helt slut! Jag kan tala om att detta år har både varit bra och dåligt. Mina närmaste vet mest nog på vad jag menar med det. Men året räta upp sg tillslut iallafall och det känns ju härligt! (: Justnu mår jag bra igen, inga negativa tankar. Det ska jag iofs inte heller ha idag, för ikväll ska det firas in det nya året. När, var, hur är ingen som riktigt vet än.

Men jag kan ju börja att tala om hur dagen ser ut.
Jag har gått upp, i tid för en gångs skull. Färgade mitt hår, fick i lite mer röd färg. Och sen blev det en dusch.. Men nu innan jag börjar fixa det sista så ska jag städa och plocka undan lite här, ser ut som en svinstia fast jag städade häromdagen. Det är ju en skön känsla sen när det ser renare ut också. Sen ska jag ta audin till mina föräldrar och äta god mat. Idag bjuder mammsen på kalkon igen, och jag kan lova er. Det vattnas i munnen redan, fyfan vad gott det är! Faaan, nu blev jag ju mer hungrig.. Blir mer och mer hungrig ju mer jag tänker på't! :)
Och sen ikväll ska jag väl börja dricka och umgås på Bjurvägen, efter det vet jag inte vart det bär av. Ska iallafall laga god mat som jag gjorde en gång förut. Tror det skulle bli fläskfilé m. ädelost (och lite mer i) och potatisgratäng samt sallad. Jag lyckades förra gången, så varför inte igen? Jag kanske gör bättre denna gång?! ;)
Men vi får väl se. Jag ska försöka hinna träffa mina vänner iallafall innan det är hemgång sen inatt. Så för er som jag inte hinner se - GOTT NYTT ÅR! :) Och till er andra med frästen.. Ha en bra kväll/natt! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0