jag är verkligen inte förvånad längre!

hejdär.
sitter nu hos mor och far, fick skjuss hit av "Mr. Ferri"! :) Sov där inatt! Men idag blir det lugnt, ska nog vara hundvakt. Blev tillfrågad till det iallafall, men vi får väl se. Kanske blir Örebro också! Har inte riktigt bestämt mig för vad det blir än. Sen ikväll så är det självklart bara bra på tvn.. Gossip Girl! Något som är så himla bra. Me nni som ser på den serien vet ju redan hur bra den är ;) Men innan tvn börjar så blir det som sagt väldigt väldigt lugnt. Är bra seg! Va vaken sen ca halv 8 imorse... Så jätte pigg är jag inte! Men så kan det vara ibland! :) Men ja, jag har inte värst mycket mer att säga. Jo, kanske en sak. Jag har väldigt fullt upp om dagarna, med praktik, jobb och fritid. Så blogg och cyberspace är jag inne på när jag har tid! Men så är det för en del nu för tiden, och jag är en av dom.


Nej, jag är inte förvånad längre. Det har hänt bra mycket nu i helgen! Vissa saker va bra, andra dåliga.
Folk Folk Folk. Desperata är folk i dagens läge. Börja tänka är ett bra tips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0