Julafton!

Ja hej.
Jag vet, jag är dålig som inte bloggar så mycket. Men jag känner att jag aldrig har tid längre, det är ju för mycket att göra nu för tin. Och sen så har det inte hänt något speciellt eller någt sånt under dessa dagar som det är har varit tomt med inlägg. Så ni har inget att oroa er för, men det är ju kul att så många läser ändå! :)

Som ni redan vet så är det julafton idag! :) Då ska man ju fira med sina nära och kära! Så jag  och min familj ska upp te skoga och fira med farmor&farfar. Så vi ska vara där vid 2 tin, så jag måste rappa på oh skynda mig nu. För innan allt så ska rambo och foppa få öppna paket! :) Så jag måste göra mig klar nu, har lite kvar att göra! (: Sen får jag ju inte glömma att bädda sängen och plocka lite, så det ser bebodligt ut här!

Men ha en riktig God Jul, och hoppas ni får en mysig dag! (: GOOOOOD JUUUUUUUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0