Lördag

Jag vill inte ens se ditt namn, förstår du?
Varför gör du såhär emot mig? VA?
FAN, orka!


Jani, ni ser. Dålig bloggning! ;D Men inte så konstigt, är aldrig hemma längre och har inte tid. Men snart så kommer P hit och ska hälsa på. Ska bli kul, va ett tag sen vi sågs! Efter det ska jag till mor och far, äta god mat! :) Sen ska jag umgås med Ica, och vad vi ska göra är ingen som vet. Men vi satsar på att ha skit-kul iaf!! :) Jag brukar inte ha tråkigt iallafall.
Sen ska jag också träffa en annan gammal god vän! :) Han är på besök här i byn! Ska nog bli skit kul detta. Men vi får väl se. Börjar 13.30 imöra så något kul kan vi ju allt göra ;)
Nej måste fixa mig nu innan P kommer! :) PUSSSSSSSSSSS


Jag är stark, jag är stark, jag är stark!
Är jag verkligen så stark som jag tror?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0