Onsdag

Hej! :)
Ja, dålig bloggning, jag vet.. Har känt mig lite dålig bara för det ;p Haha! :)

Men kan berätta lite vad som har hänt nu efter jul och allt.
Först va det ju Julafton, då bär det iväg till farmor och farfar, och va där och så. Sen så blev det hem, umgås med Linda och Fredrika. Vi drack och pratade lite. Sen blev det natta, och gud så skönt det va att få sova!:) Va slut efter all mat, och dryck som hade varit den dagen!
Dagen efter så var det juldans, och det va kul det med. Vi började hos mig några stycken, sen bar det iväg till "grannen" som också hade lite förfest. Sen bar det iväg ner till dansen! Där allt folk va! Vi drack drack drack, träffade massa roligt folk! :) Och gamla vänner och så, var faktist kul. Sen fick man ju syn på en annan individ också, synd så hann vi inte hälsa. Men det gjorde nog inget! :) Får bättra oss nästa gång tycker jag, eller hur?! Och sen fick man dansa bugg också, det va lite kul! ;D Fan vad ringrostig jag är när det gäller dans alltså, måste bli ändring på det där! :) haha!

Annars har det mest varit en lugn helg! HElt okej, om jag får säga det själv. Sen har jag haft praktik i måndags, igår va jag ledig.. Klippte mig igår, och sen blev det en sväng till krylbo för att hälsa på släkt! :) Va trevligt faktist!! (: Sen bar det iväg hem, hem och ta det lugnt. Som tur va hade jag sovmorgon idag, börjar inte förens 13! :) Så jag gick hem (sov inte hemma), har duschat och resterande av tiden så ska jag byta sängkläder, plocka lite och fixa här hemma hos mig! Efter blir det mat på bvägen! :) Gott gott gott! Sen praktik! :D Jippiee... Och imöra har jag praktik 7-15.30! Sen har jag nog förhoppnigsvis helg ;) Men ha det så länge, så återkommer jag när tiden och lusten finns. Det kan dröja har jag märkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0