Torsdag

Godöfrmiddag. Har nyss gått upp från en skön sömn och en mysig natt. (Fast det är alltid mysigt, men ändå! ;p) Men jag måste säga att jag är skit trött, jag måste någ ha sovit alldeles för mycket. Därför jag är så sleeeten. Får sluta med såntdär.. Sova för mycket alltså ;p Hihihi..

OBS! Arga ord!
Men en sak jag har stört mig på ända sen jag började lära känna dom personerna. (Jag kanske inte är bättre själv, men jag ljuger och försöker inte övertala andra saker som inte ens är sant.) Det är att en del tjejer, måste ljuga. De skriver saker i sina bloggar och facebook och överallt och hittar på saker som inte är sant. Vad vinner man på det? Varför måste man ljuga om sitt liv för alla andra? Skäms du? Jag fick till och med höra att just denna tjej har sagt "äh, det kommer ta slut ändå..". Sen forstätter denna tjej och skriver om hur bra allt är, men i själva verkat är det inte så. Vad får du ut av allting? Skämms du över ditt liv?! Ja, det verkar ju så iallafall. "Den som försöker övertala andra att de har det bra, har i själva verkat det sämst.


Sådär, nu har jag fått ur mig lite irritation. Jag va bara tvungen att skriva, men nuså står det inge namn eller något. Men mina nära vet nog redan allt detta.   
Men nu skiter vi i det tycker jag, jag kan säga lite annat istället. Jo, nyår vet jag ite än vad som händer faktist, lite dåligt. Måste fixa något snart, annars kanske allt blir försent... Och imorgon så blev jag utbjuden på mat på mitt favoritställe av godingen! (: Så sött av han! Så vi ska dit och äta imorgon kväll. Sen blir det väl lugnt antar jag,  kanske hinner hem och se på hockeyn.
Men annars i helgen så vet jag inte riktigt vad som händer.. Jo, på lördag ska jag träffa Emilia.. Det ska bli väldigt roligt! :) Sen för övrigt blir det en lugn helg, inge jobb än så länge vad jag vet.. GÖTT!

Nej, nu måste jag försöka komma ifrån min koma här och dra mig hem till mor och far för att få lite käk innan praktiken börjar... (Orkar inte idag!) Sen blir det hem och sova i tid, för dagen börjar kl 7 imorrn. Så jävla kul när det är ett e-pass och sen ett dags-pass.. Man är inte lite trött?! JO! Men jag återkommer väl! Vi seeeeees och hörs, puss!! :)


C, i miss you!!!! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

så bra att du tror så mycket då! :)

fortsätt med de!

2010-12-16 @ 12:56:24
Postat av: Anonym

Dom två är lyckliga, och visst , hon trodde att det skulle ta slut. än sen om det inte gjorde det ?

Han har valt henne, så är det.

och om du är avundsjuk så kan du lika gärna skriva det i din patetiska blogg.

2010-12-16 @ 13:11:41
Postat av: E

lägg dig inte i!

du är så jävla dum i huvudet!!!

och hon har aldrig sagt att det kommer ta slut? bara i dina drömmar som det sägs, lägg ner för i helvete.. Fattar varför Patrik lämnade dig..

2010-12-16 @ 13:16:17
Postat av: Emilia

Men hallå? va äre för människor som lägger sig i nu då? verkar ju såå allvarligt, varför inte ta allt öga mog öga ? :s

Jag tycker iaf att det ska bli roligt att träffas i morrn! =D pusss hör av dig!

2010-12-17 @ 15:01:36
URL: http://miilaaaan.blogg.se/
Postat av: c

miss u to ♥

2011-01-03 @ 15:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0