Första dagen

.. som arbetslös. Jag är redan rastlös och har jätte tråkigt! Vadfan, men så är det. Bara att acceptera! För det finns inte så värst mycket att göra här i gräsliga Hällefors.

Men jag har faktist hunnit med en del nu när jag är ledig. Måste erkänna att jag är väldigt duktig och gör allting själv. Sara är en stor flicka, hon är redan vuxen! ;b Men kolla här då;
09.00 ringde min klocka.
09.15 ringde jag arbf.
09.30 hängde jag upp tvätt
10.00 åkte jag och tankade min bil
10.15 tog jag mig en promenad med Rambo.
11.15 hemma hos mamma igen med Rambo.
12.00 åkte jag hem till lägenheten.

Men nu ska jag äta frukost, och det blir coco-popstårta. Bättre sent än aldrig liksom. Men kl 13.30 tar jag mig en promenad ner till kjellbergs får när Patrik slutar så ska vi till hammarns vägkrog och äta lunch. Han ska bjuda på mat! Sen blir det bara chill resten av dagen. Kanske hem till motr och far igen(?). Hmm, vi får väl se. Är bra sugen på bio, alvin och gänget 2 eller någon annan bra bio. Kanske åker in till Örebro och överaskar lite? Ikväll, imorgon, på onsdag eller är tiden finns liksom? Jag saknar ju min sessa! :/ Men vi får la se vad som händer.

Nu ska ja mosa i mig min frukost. BBL



Kommentarer
Postat av: E

KOM IDAG !!!!!!

2010-02-01 @ 12:53:52
URL: http://miilaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0