Fredag

Hejdär.
Har varit i Ghn i förmiddags och hälsat på, och lekt med barnen. Mycket trevligt.. Sen blev det hem och laga mat, vem tror ni fick skala den dära jävla potatisen? Jo, jag!? Vem annars? ;b Patrik vägrar, för det är äckligt tycker han. Men vadfan är man annars till för? ;p
   Sitter nu hemma hos mamma och pappa för att skriva lite och så vad som händer en Fredag. Snart så kommer E hit, och vi ska äta lite mat. Sen senare så kanska jag blev chaffis åt några (om jag va ute dvs). Men annars så blir det en lugn kväll med älskling. Jag tror det är något ganska bra på tvn, jag har inte kollat efter riktigt än ;b Men jag har för mig det iallafall =D Kanske träffa T, R eller J? (A) Vi får väl se vad som händer.. Dagen/eftemiddagen har mycket att erbjuda än :) Men annars så får ni ha en bra kväll tills vidare. Pussssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0