Happy valentine's day

Alla hjärtans dag..
Då ska man umgås med sin älskade, sin älskling som man bryr sig om. För er som har en dådå.. Så jag inväntar på att min karl ska komma hem, så vi kan tokmysa ikväll och visa massor med kärlek. Vem gillar inte äkta kärlek?

Men gårdagen blev helt underbar rolig. Spenderades med bästaste Emilia och bästaste Victoria, och sen var ju Frida och Amanda med. Vi va och hälsade på en kompis till mig (som jag har känt i några år, och kommer från Lidköping). Jon heter han, och han hade med sig några kompisar. Astrevliga hela högen!! Det är alltid kul att träffa Jonen ;D

Ni som har bilder från gårdagen, skicka förfan! :)


Men annars idag, så blev det god frukost med min prins.. Sen åkte han till Ghn, och jag drog till mor och far en sväng, sedan bar det vidare till Skåln för att träffa trötta Emilia. Hon va bara lite trött! Men sen blev det fika hos R, med Vican.. Sen så nu är jag hos mamma och pappa igen.. Ska väl snart begé mig hemmåt för att umgås med min karl. Men vi ska nog åka och handla lite godsaker först. Sen äntligen skav i tokmysa! I looove it. Men det tråkiga är att presenterna som jag har beställt, kommer förmodligen imorgon eller på Tisdag! :/ Fan, att jag inte beställde det tidigare.. Men vi kan iallafall mysa och ge varandra äkta kärlek så och det är huvudsaken <3 Men nu ska jag väl fixa det sista, sedan packa ihop datorn och bege sig hem till min gos. Kram på er och happy valentine's day.


Och en sak till;
lägg ner ditt jävla skitsnack. Det är seriöst ingen som vill vara din vän längre. Dom enda du har just nu, tycker bara synd om dig. Helt ärligt, lägg ner nu.. Det lönar sig inte, förstöra för andra? Ja, det är det enda du är bra på.


Kommentarer
Postat av: E

Somnade nästan när du hade åkt :D Tack för att du kom min skatt <3

2010-02-14 @ 20:50:12
URL: http://miilaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0