Hejdär.

Idag blev det träna, lika roligt som alltid. Imorgon blir det förmodligen mer träna, fyfan vad kul. Fredagar är faktist roliga att träna på. Tagga till träning liksom ;b

Men jag vet inte riktigt mer vad jag ska säga. Till kvällen blir det äntligen gurka och dipp (blev inge igår :/). Gott som fan, vattnas i munnen på mig. Sen väntar jag på att älskling ska komma hem också. Blir mysa med han, om han är på myshumör. Man vet aldrig med han liksom. Ka ntrp att han är ett fruntimmer. Humörsväningar ;b PMS han med kanske? hahahaha. Nej nu ska jag inte va elak ;b Nej, nu ropar gurkan på mig. Ha en god kväll och sov gott. Godnatt folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0