Lördag

Hejdär.
Sitter framför datorn och har nyligen ätit frukost. Och hunnit handlat frukosten också. Mhhmm, jag vet... Det blev en sen frukost, men Patrik vägrade att äta lunch då. Den skulle vi absolut äta senare. Avisst, bara att göra som han säger. Men just nu sitter jag och inväntar att tvättmaskinen ska bli klar, så jag kan hänga tvätten. Sedan börja laga mat om en stund. Men jag håller också på att få in den nya programvaran i telefonen, men den bara krånglar! Fan för telefoner ibland, fan för dom! De är nödvändiga, men fan vad de ska krångla. Men jag ska fanimej lyckas med den! DET SKA JAG, innan jag åker härifrån.

Men gårdagen blev faktist helt okej. Blev mat hos svärmor i Ghn, mycket god mat. Sen så satt jag och E på hennes gamla rum och stre länge ;p haha. Men sen började klockan ticka iväg, så jag åkte till lägenheten med min bil och då blev jag hämtad utav D och C. Sen blev det hem till F, och umgås där litegrann. Kul va det, men kortvarigt. Jag åkte hem, och sov. Och det va efterlängtat kan jag lova.


Dagens händelser vet jag inte riktigt på rak arm vad det blir än. Ska laga mat, hänga tvätt och fixa telefonen först iallafall. Sen tror jag att jag blev hundvakt vid halv 4 tiden, åt Rambo plutten. Tror jag skulle få sällskap då ;) Men resterande utav kvällen vet jag inte riktigt, ska nog äta kvällsmat/middag med min älskling antar jag. Någon god mat, nånstans eller hemma blir det. Sen får vi se! :) Hur blir eran dag och kväll?

I'll be back


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0