Love love loooove

Min älskling fick komma hem igår iallafall! :D Så jag fick sova med han, mys på det. Fast han skulle tillbaka in till öret idag igen, men de ringde och sa att han inte behövde eftersom väglaget va så dåligt. Men vi följde med hans mamma till Karlskoga för att handla istället. Så det blev storhandla på Willys, och sedan vänta på att den dära sega Victoria skulle med hem. Men självfallet glömde han sin telefon hemma i lägenheten när de skulle ringa på den i eftermiddag. KLANT du är snygging! :) Men det gick bra ändå, vi är iallafall hemma nu. Fast jag sitter hos morsan, och hälsar på en stund. Tar det lugnt! (:

Men som sagt, sitter nu hemma hos mamma och pappa. Blir hundvakt en stund, för de ska på bowling. Men vid 5 tiden så åker jag hem till lägenheten, och min kära sambo älskling för att diska. Sen så blir det en lite roadtrip med tjejerna, och det gillar jag massor. Men nu ska jag gå och vara social med min familj, innan de åker och innan jag åker. Ville bara tala om att jag lever ;) Men vi får väl se om jag återkommer senare eller inte, ha en bra kväll annars! :) Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0