Måndag

Godförmiddag folket.
Inatt sov jag skitdåligt, vet inte varför. Jag jag harför migatt jag drömde om någonting som jag absolut hatar. Tänka sig att något så djuriskt och irriterande objekt kan förstöra godnatt sömn(?).

Men idag såhar jag skickat in papper till Små A för att få ersättning nu när jag är arbetslös. Ska väl börja laga mat närsomhelst. Min sambo behöver mat när han jobbar, och det behöver jag med fast jag inte jobbar! ;b Blir något enkelt, för min karl har inte diskat som han skulle göra igår eftersom det var hans diskvecka. Late fanskap! Han orkade inte, så han lät det gå på min vecka. Dålig stil, eller vadå? Men jag kanske ska ta det för att vara snäll? Hmm, vi får väl se hur det blir med det..
Men annars så ska jag åka hem till Rambo för att gå ut med han. Få lite luft, för vem fan vill inte vara ute i detta fina väder? Solen skiner, det är inte alls så jätte kallt och det är bar gött.. Någon som kan motstå solen eller? Nej just det!

Just ja, har fått bilder från i lördags av Jon iallafall. Vart är bilderna från er andra? ;) Men nu börjar klockan närma sig för matlagning, sen får vi väl se vad som blir av. Tjollahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0