Nej men tja

Har inte blivit så mycket skrivande igår, eller det blev ingenting alls igår. Dålig stil, Sara dålig stil. Men det blir så när man har annat för sig och inte behöver blogga varje dag, varje sekund eller något. Jag har ett liv att ta hand om. Ett bra sådant, som jag tänker ta vara på! :) Jag har det bra, det är det som räknas för min del. Inte sant? (Bara så ni vet, räkna inte med att jag kommer blogga mycket. Men jag kommer iallafall skriva lite då och då. När jag känner för det helt enkelt! :D)

Men jag kan berätta lite om hur helgen blev, berätta lite kort och gott.
Fredag; Så blev det ut och åka pulka en sväng med E. Men sen så fick min älskling komma hem, då fick jag åka hem och ta hand om honom istället. Men jag klagar inte (:
Lördag: Så va jag ju hemma hos mamma och pappa en stund, sedan så drog jag, E, M och V på en liten roadtrip. Jag kan säga att vi hade kul, och underbart mysigt på den resan. Fler gånger? Ja för fan! Vem tackar nej till att följa med på våran roadtrip liksom? ;)
Söndag: Då blev det frukost med älskling, sen så fick vi oväntat besök av Jennie som också ville ha frukost. Så hon kom med mackor och bjöd på dom. Sen blev det rally med älsk, och sedan lunch hos farmor och farfar. Sen blev det lite mer rally igen för min goding va kvar där, så jag fick åka dit och hämta han. Sen på kvällen blev det besök och chillkväll hos Robin med Vulvan och Märta. Det var helt okej. Kvällen slutade med att jag åkte hem och mös i sängen med min goding. I liiiike!

Men morgonen startade också ganska bra faktist! (: Min karl gick ju självklart upp och kollade på hockey-matchen som va kl 06.00. Sverige - Finland, och Sverige vann med 3-0. Underbart! Sen vid 9 tiden så kom min goding och väckte mig, och frågade om jag ville ha frukost. Självklart ville jag ha det! Så blev en jättegod frukost med mannen i mitt liv.
   Men nu sitter jag hos mor och far och tar det lugnt, har också talat med en liten tjej som man saknar lite grann i telen. Talade i 31 minuter om allt och ingenting, roligt roligt! :) Men senare så ska jag till T senare och hjälpa till. Och följa med henne till vårdcentralen. Sen efter jag har hjälpt henne med lite grejer så blir det väl kanske hem och laga mat till mig och min karl, om jag/vi är hungriga. Vi åt faktist en rejäl frukost imorse! Och vad som händer ikväll, får vi se. Ingenting bokat, tar dagen som den kommer :) Dagen kanske har något jätte kul att erbjuda? Det märker vi då. Hur blir eran dag? :) 

Men ni får ha en bra dag/kväll. Kram!


Kommentarer
Postat av: a

hehe okej ;)

2010-02-22 @ 16:37:28
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0