Nej men tjafan

Kan väl berätta såhär att gårdagen blev faktist lyckad. Tack för det, alltid lika roligt med er. Ni är mer än guld värda <3

Men annars idag så blev det vakna ganska sent eftersom det blev en sen natt. Tog mig lite frukost, sen blev det tv en stund. Men sen så åkte älskling till Strömsdal och åt där med familjen och så. Han tog bilen och resten åkte skoter. Han är väl ganska lat! Men så är det. En del är latare än andra. 
 Så Patrik körde mig hit till mor och far, så jag får vara här ett tag. Eller det är väl dags att gå hem snart antar jag. Men jag tänkte faktist lägga ut lite bilder från gårdagen. Kan återkomma med info om det när jag är klar. BRB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0