Nej men tjenare där.

Sitter nu och funderar på vad fan det händer med folket (som ni såg i förra inlägget). Ingen respekt, ingen tillit och inga tankar alls på det man gör. Vad fan händer med Hällefors, och det övriga världen?

Men jag ska inte nämna så mycket mer om det, orkar inte bry mig egentligen. Jag mår bra bättre än bra nu, och det är det som räknas. Jag har min underbara pojkvän som jag är sambo med, mina vänner (äkta sådana iallafall), en underbar familj. Det är det som gör det enklare att leva!
Men nu sitter jag och min prins och ser på 6an (Tokyo Drift), en skitbra film. Så jag antar att det är många som ser på den redan nu så jag behöver inte tipsa om den ;p Men jag har faktist ätit lite cocopopstårta, som var mycket god!  Tack mamma!! <3 Så nu ska jag dricka upp min varma oboy och försöka hitta ett fint skrivbord så jag har att ställa min stationära dator på, för den ska komma hit inom snar framtid. Ha en bra kväll, och glöm inte att hålla om den ni håller kär - hårt och stadigt, men inte för hårt.. :) Godkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0