Onsdag - Lillördag

Ingen har sagt varför det kallas för "lill-lördag" än. Dålig stil folket!

Men idag så har dagen faktist varit helt okej. Har umgåtts med Emilia och Victoria, mycket gilla på dom. Sen så har jag tränat med Evelina också, det är grymt skönt att träna. Och det blir mer träna imorrn, gilla på det med! Nu sitter jag här och väntar på att få duscha. Så jag kikar runt lite på nätet och talar med folk.. Men jag har fan så ont i mitt huvud :/ Blir nog sova tidigt ikväll, eller så blir det vara uppe och se på hockeyn inatt. Hmm, vad låter bäst tycker ni... Hockey eller sova? ;b (det är den stora frågan)

Nej, nu ska jag kolla om tvättmaskinen är klar. Sen ta mig något att käka.. Sen mysa med min älskling kanske? :) Vi får väl se. Godkväll.


Kommentarer
Postat av: Julia

det heter väl lillördag för att alla supgalna ska ha ytterligare ett suptillfälle mitt i veckan antar jag ;)

2010-02-18 @ 09:33:03
URL: http://juliaberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0