Promenad

Det blev en toklång promenad med hundarna. Ronja, Bamse och Rambo (mamma va också med såklart.) Jag kan ju inte gå med 3 hundar själv direkt! ;b




Bild 1. Ronja 
Bild 2. Bamse


Men annars så har jag bara slöat hos mamma och pappa, suttit vid datorn och insett lite saker. Har också fixat hem skit fina teman och roliga signaler till mobilen. Jag är bra nöjd faktist! ;b 
   Just jävlar! Grejerna till Patrik kom idag (alla hjärtans dags-presenter), så jag kan lägga ut en bild på dom senare! ;) Jag lovar att det är roliga saker. Jag tycker det iallafall, så nu jävlar ska dom komma till användning (alla 3 grejer!!!). Men jag ska väl snart åka och hämta ut det sista paketet och sedan åka hem för att ge honom dom. Han kommer nog bli glad, jag hoppas det. Han kommer nog skratta iallafall, för det gör jag redan nu ;b Guuud så busig jag känner mig! :D Men ni får se sen som sagt, för nu ska jag fixa det sista sen bege mig hemmåt. Be Back Later, i hope.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0