Resultat


Såhär såg det ut innan hon började. Men hon hade klippt mig där.


Här är resultatet.
Om jag får ett bättre kort, så lägger jag ut den istället. Men denna får faktist duga sålänge.

Men jag blev nöjd iallafall. Fast Tolan fick fria händer på att göra vad hon ville. Jag blev nöjd, mycket nöjd faktist. Men annars så är jag hemma och är hundvakt. Men vid 18.00 så ska jag gå på träning. Missade igår eftersom det blev så sent, innan jag kom hem från Örebro. Får ta träningen ikväll och imorgon istället. Kanske Fredag också om det finns tid till det. Sen på Lördag (om det är fint väder!) så blir det Säfsen. Men nog om det, skulle egentligen bara visa resultatet om håret. Nu ska jag leka med Rambo, för han tokgnäller och vill leka. Återkommer senare om tiden och lusten finns. Ciao


Kommentarer
Postat av: E

Fin du blev hjärtat!! passade dig mycket bra ! love you.. förlåt för igår =))

2010-02-03 @ 16:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0