Snart slut

Måste tillägga att jag mår underbart bra. Tack för att ni finns mina vänner, tack!

Och tack till min underbara pojkvän, jag är så glad som har dig. Alla hjärtans dag skulle vara romantiskt och mysigt, men du gjorde den bättre än det. Jag älskar dig Patrik!


Men snart så ska jag lägga mig bredvid min karl. Han börjar jobba imorgon.. Gött, pengar till mig och massa överaskningar!! =D Eller handla lite grejer till lägenheten :) Nej, nu ska jag se klart filmnen och sedan lägga mig bredvid min blivande man för att sova. Godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0