Tack

För den fina headern jag fått. Är riktigt nöjd med den faktist (:

Men jag har som sagt varit hos mamma och pappa nästan hela kvällen, sen kom Patrik och hämtade mig.. Efter jag fick komma till min bil så blev det ksga en sväng, donken såklart. Tur Daniel fick köra ;b Hade min älskade vän T med mig, tur baby att du finns.. Guld värd! Sen har jag ju min söta E som jag saknar redan... Ses snart sötis. Hihihihihi.. Men jag kollar nu på 2 avsnitt av himym, sen så är jag klar med första skivan (1 av 3). Sen blir det faktist sova, är skittrött nu. Tur att älskling bara jobbar inatt, sen så är han ledig. Då blir det massor med mys, har blivit lite snålt med det nu ett tag. Får ta igen det snart.
Men apropå mys.. Det är alla hjärtans dag snart, och undrar om ni har nå tips på vad man kan ge sin älskade (för er som har en att älska/mysa med) i present? Jag är skitdålig på sånt, och hittar inge bra heller. Det finns bara simpla mjukisdjur och söta kort på livsmedelsaffärerna. Men jag vill ge något bättre och mer betydelsefullt.. Förslag? (:


Nej, se klart de 2 sista avsnitten (på skiva 1av3) på himym sen sova. Godnatt, mina vänner eller kompisar (same shit, different name ;b).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0