Tisdag

Gick upp vid 11.00, och gjorde frukost till mig och älskling. Sen så blev det lunch på hammarns några timmar senare. Patrik bjöd, han är så söt så! <3
 Men ikväll så blir det träna, och det är efterlängtat som fan. Kul blir det också när ens vänner/kompisar följer med. Då blir träningen så mycket roligare.. Sen efter träningen så ska jag nog mysa med älskling, för han är långledig nu. Eller iallafall några dagar, så vi tar igen allt mys vi inte har hunnit med de senaste dagarna.

Men innan allt det så blir det film i ghn med D och T.
Tjo så länge.



Och ni andra... Ta förfan inte åt er om ni inte vet att det handlar om er! Så lägg ner, ni har inga anledningar att bli sura eller lacka. Om man tar åt sig så betyder det väl bara att man har rätt.. Eller? Eeeh, jag skiter i vilket. Tjo!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad bråkar du och Carro om? En liten fråga av ren nyfikenhet bara. :)

2010-02-09 @ 20:17:49
Postat av: E

vänner/kompisar ??????????????? vafan skriver du ? ?

2010-02-10 @ 08:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0