Tisdag

Hej tja tjena.
Sitter nu hemma hos Vicitoriatolan och väntar på att få gå till träningen. Arwin springer runt för fullt och ska leka och bitas. Får väl offra mig för laget och leka med han ;p Vid 18.00 tiden så blir det att gå till träningen.. Efter träningen ska jag gå till verkstan för att hämta min bil, som står på avtining ;p Lite mycket is på den och i den.. Hur fan kör jag? (A) Hahaha! Efter det så blir det hem och duscha, känner att det är dags för det ;b Men ha en bra kväll. På återséende! Sometimes! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0