Tisdag

Hej tja tjena!
Sitter nu här framför datorn, provar nya routern. För mig funkar det perfekt, men inte för älskling. Blev en dyrare router, för 899 kr. Så blir det skit för den iallafall. Stackars plutten! Kanske blir att åka tillbaka till äckelörebro och buta för en fjärde gång? Vi får väl se!


Men annars så har jag bara tagit det lugnt. Imorgon ska jag till hår&nu för att färga mitt hår, klippa mig och sedan få en effekt i mitt hår. Jag kommer ju bli snygg, mer än vanligt dådå ;p Sen så ska ju älsklings Tolan fixa det på mig. Kommer nog bli kanon det. Kl. 09.00 ringer min väckarklocka, sen hämta vic för hon börjar då. Så är det dags för att fixa och dola med mitt hår. Nu blir det kolla på finalen på Paradise Hotel, sedan chilla lite mer framför tvn. Ha en bra kväll. Puss


Du ska bara veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0